mandag den 14. april 2008

Morfars fødselsdag.

I lørdags overraskede vi min far med denne kage. Mit første forsøg med sugarpaste. Jeg synes faktisk den blev ret god. Mangler dog et fladt kagefad kan jeg se.

Og godt smagte den også, chokoladekage med chokoladesmørcreme. Klokken blev da også 20 inden vi tog derfra, og da ungerne var sultne, måtte vi lige omkring den gyldne måge. Ungerne synes det var herligt at sidde i bilen og spise burgere og pomfrites, mens vi susede ud af motorvejen.

Søndag var knægten til fødselsdag med en af hans nye klassekammerater, og vi havde en kammerat med hjemme bagefter. Knægten skulle lige blære sig på sin nye ATV'er, til stor beundring. Kammeraten måtte nøjes med lillepigens el-bil.

Ja og så oprettede jeg mig jo på bloggen.

I dag har den stået på ren afslapning i en venindes selskab. Hun kom med morgenbrød, og så har vi ellers siddet hele formiddagen og skvadret. Super hyggeligt. Men det kan hele dagen jo ikke gå med. Jeg skal have hentet min nieces konfirmationsgave, et par store sølvfade til konfirmationskagerne jeg skal lave, og så har jeg lovet ungerne at vi skal ned og fodre ænderne i dag. Men mon ikke jeg også når det.

Ingen kommentarer: